Kalmar

I helgen tog jag med mig mannen ner till Kalmar. Som jag saknat Kalmar. Det är så fruktansvärt vackert därnere. Solen, havet, luften.  

    
 
Helgen bjöd minst sagt på solsken ❤️ Vi bodde hos min favoritfamilj Lundberg/Hull. God mat mycket kaffe och en hel del Hilmabus. Finaste vännerna! Det är alltid lite konstigt att vara på besök i Kalmar. Kalmar är ju mitt hem. Så känns konstigt att inte alltid bo där. En riktig känslostorm, lycklig över att vara där men samtidigt ont i hjärtat över att inte kunna vara där för jämnan.  

    
   

Kommentera

