Mått 16e februari

En dryg månad sedan jag mätte mig första gången. Det har hänt en hel del. Vilket känns oerhört inspirerande, då jag själv inte märker så mycket på kroppen än.

Såhär såg det ut när jag mätte mig 2016-01-20:

  • Midja 74cm
  • Tjockaste omfånget på låren 61cm
  • Tjockaste stället på magen 96cm

Den 16e februari var måtten såhär:

  • Midja 70cm -4cm
  • Tjockaste omfånget på låren 57cm -4cm
  • Tjockaste stället på magen 87cm -9cm

Råkade väga mig på gymmet i lördags… Första gången jag vägde mig på snart två år tror jag. Hugaliigan. 7kg är målet att gå ner. Sätter ingen tidsram utan låter det ta den tiden det tar. Men strikt LCHF som jag börjat 2016 med och 3 till 4 pass på gymmet i veckan borde ge resultat.

Kommentera

