Mått 2016-02-04

Såhär såg det ut när jag mätte mig 2016-01-20

  • Midja 74cm
  • Tjockaste omfånget på låren 61cm
  • Tjockaste stället på magen 96cm

Såhär ser det ut idag:

  • Midja 72cm -2cm
  • Tjockaste omfånget på låren 59cm -2cm
  • Tjockaste stället på magen 89cm  -7cm

En dryg månad utan avsteg från LCHF-kosten har passerat. Jag har spenderat 14 pass på gymmet och gått 12 promenader. Känns bra det här. Bara resten kvar nu 🙂

Mitt nästa delmål är att komma ner i samma mått som jag hade för ett par år sedan. Då var midjan 69cm och tjockaste stället på magen låg på 86cm.

Kommentera

