Saker jag saknar med Kalmar

  • Anna, Sebbe och Hilmisen. världens finaste familj
  • Närheten till havet
  • Luften
  • Malkars träningscenter
  • ICA MAXI. Japp, helt klart en favoritsyssla att handla där
  • Fellinderz
  • Emelie och våra minst sagt ”lugna” vinkvällar
  • Min fina lägenhet
  • Min balkong
  • Kullerstenen
  • Sa jag havet? Jag saknar havet.
  • Stensö – ekhagarna
  • Svinö
  • Kattrumpan, japp namnen är sådär, men saknar dem med.
  • Krögers

IMG_3193IMG_5992IMG_1626IMG_1258

Kommentera

