Måttbandet.

Blev ju inte direkt glad när jag tog fram måttbandet igår för att mäta mig. Huva.. Men, nu har jag mätt, och jag vet av erfarenhet att det är just på måtten man märker störst och snabbast skillnad. Det ska bli spännande det här. Känner mig väldigt motiverad.

Såhär såg det ut under mitt första år (2012) på LCHF:

  • Midja från 92cm till 69cm  – 23cm
  • Arm från 27cm till 25cm  – 2cm
  • Lår från 52cm till 47cm  –5cm
  • Tjockaste stället på magen från 99,5cm till 89 cm  -10,5cm (på 6 månader)

Såhär ser det ut idag:

  • Midja 74cm
  • Tjockaste omfånget på låren 61cm
  • Tjockaste stället på magen 96cm (USCH!! 😦 )

Så nu kör vi. Klarade jag det då, klarar jag det nu.

Kommentera

