2016

Känns som ett nytt kapitel i mitt liv. Har hållt kosten väldigt bra i år och är väldigt inspirerad till att fortsätta så 🙂 Nytändning på LCHF, är riktigt roligt. I helgen blev det både LCHF-pizza och chips gjorda på grönkål. Chipsen blev oväntat goda och var superenkla att göra. Bryt grönkål och lägg på en plåt, ringla över olivolja och salta. In i ugnen på 200 grader i 5-6 minuter.

Fått hjälp av Peter med ett träningsupplägg med. 3 pass i veckan på gymmet, där jag kör igenom hela kroppen. Känns riktigt roligt. Har fortfarande grym träningsvärk i kroppen från lördagens pass.

Ikväll tänkte jag ta fram måttbandet igen och mäta mig. Lite ångest över det, men då kommer jag iaf se resultaten längre fram. Det är ju en motivation i sig.

Kommentera

