32 dagar

Nu har cirka 32 dagar passerat då jag hållt mig till nästintill helt strikt LCHF, med undantag ett par öl och en kladdkakebit igår (chefen tvingade mig ;P ). Om två veckor har jag tänkt att mäta in mig, för att sedan regelbundet varje vecka mäta mig. Privat tänker jag även föra en matdagbok. Att försöka att endast äta när jag är hungrig är nästa mål. Det utesluter nästan alla frukostar per vecka. Kaffe med kokosolja duger gott. 🙂

Läste just igenom min blogg, jag strävar efter att bli lika motiverad som jag var 2012-2013 när det handlar om kost och hälsofrågor.

Kommentera

