Ett år

I veckan fyllde världens finaste lilla Hilma 1 år. Är så glad att jag får vara med och se denna fantastiska lilla krabat växa och utvecklas. Är lite ledsen att jag inte fanns där för henne den första tiden av hennes liv. Men för ganska så exakt ett år sedan hände det tunga saker i mitt egna liv, så orken att träffa just nyfödd bebis fanns inte alls.

Minns såväl första gången jag presenterades för lilla Hilmis, hon låg i sin lilla bebisbädd och sov så sött, mina ögon välde över av tårar, tårar av lycka. Vilket litet mirakel hennes föräldrar skapat. Är så stolt över dem. Och så glad över att jag sedan dess fått vara en liten del av denna dams första år.

IMG_6760Såhär liten va hon första gången vi sågs 🙂 Bebis!

IMG_7104 IMG_7103

Och i torsdags var det alltså 1års kalas. Hilma fick lite hjälp med att blåsa ut ljusen:)  Det bjöds på supergoda tårtor, den högra hade Anna bakat Lchf-style, så det var bara att mumsa i sig.  Anna har för i övrigt en supermysig blogg. Spana in den: http://annacoolsombaraden.blogg.se/

 

One thought on “Ett år

Kommentera

