Mått 1 november

I och med regelbunden träning sedan maj månad, märker jag stor skillnad på min kropp. Jag är fysiskt stark. Det är en riktigt go känsla att ha muskler på kroppen, att orka göra 20 armhävningar på raken, att orka springa långt utan att avlida, att klara av att göra plankan i 90sek och så vidare. Jag har inte vägt mig på länge och jag känner att det inte spelar någon roll. Jag mäter känslan, känslan säger att jag aldrig förr varit såhär stark.
Jag mätte mig på de vanligaste ställena, för skojs skull. Låren har blivit större. Och det mina vänner det är muskler 🙂
  • Lår 49cm ( + 2 cm)
  • Tjockaste stället på magen 88cm ( – 1 cm)
  • Midjan 69cm ( – 1 cm)

Mått 19e juli:

  • Lår 47cm (-3cm)
  • Tjockaste stället på magen 89cm (-6cm)
  • Midja 70cm  (-2cm)

Mått 14e juni:

  • Lår 50 cm 
  • Tjockaste stället på magen 95 cm 
  • Midjan 72cm 
Kommentera

