Glädje

Den senaste tiden har jag lite då som då gråtit av lycka. Det kan vara när jag får se en underbart söt bild på lilla Hilma, det kan vara från en beröring av någon jag tycker mycket om. Lyckotårarna kan komma när jag går omkring med musik i öronen, sjunger med och får rysningar i hela kroppen. Jag har så lätt till känslor these days och jag älskar det. Jag älskar att jag är en känslosam person. Jag har inte bara nära till mina egna känslor, jag känner även av andras energier och brukar ha en förmåga att anpassa mitt beteende så att de personerna mår lite bättre (om nu deras energinivå varit låg). En av fördelarna att vara jag, vad har ni för fördelar?

IMG_5992

Kommentera

