Dag tre och fyra på sockeravgiftningen

Dag tre blev ett bakslag… Inget stort men iaf, kunde inte motstå. Det hade ingenting med sockersuget att göra utan snarare personen som bjöd på den där chokladbiten och hemmalagade maten som innehöll pasta. Ville inte säga nej. Hur som helst, jag gräver inte ner mig utan kör vidare, igår dag nummer 4 var jag riktigt duktig. Och det skall jag vara även idag. Igår hann jag även med ett Junglesport pass, känner mig starkare och starkare för varje vecka, vilket är en riktigt go känsla. 

 

Nu vankas det kaffe och ljudbok innan jobbet. Ganska körigt på jobbet these days så gäller att varva ner. IMG_7509

Kommentera

