10 armhävningar

10 riktiga armhävningar efter varandra. Det har jag aldrig klarat innan. Men idag fick jag ett infall. gjorde 10, och sen några minuter senare testade jag igen. 10 st x2 alltså. Känner mig stark i kroppen, riktigt skön känsla.

Sedan den 1a juni har jag tränat 17 stycken pass. Är otroligt stolt över mig själv med tanke på cirka en veckas uppehåll för Bråvalla och sjukdom. Idag testade jag på ett nytt pass på Malkars. Gym cirkel; tre varv 11 stationer, 45 sek på varje. Kul absolut, men inget slår Jungle Sport och Cross Cage.

Veckans träning ser ut som följer:

  • Tisdag – Gym Cirkel + 60 min promenad
  • Onsdag – Jungle sport + Cross cage
  • Torsdag – Vila
  • Fredag – Löpning
  • Lördag – Gym?
  • Söndag – Gym                         LARS WINNERBÄCK

IMG_5886

Som jag längtar efter söndag.

Kommentera

