Ett annat mål med denna nystart i livet är att hitta lugn och välbefinnande inom mig. Vara lycklig i vardagen och uppleva saker så positivt som möjligt. I tisdags fick jag ett besked som gör att jag kan sova gott om nätterna igen. Jag har blivit med egen bostad. Hur fantastiskt är inte det. Trots att jag inte har några köpoäng alls har jag nu fått en fin lägenhet (två rum och kök) i förstahandskontrakt. Jag är verkligen tacksam över det. 15e maj är den min:). Såhär bor jag idag. Litet, andrahand, inte mina möbler, men mysigt 🙂

IMG_7465

Kommentera

