Träningsmål

Sakta men säkert börjar livet att falla på plats igen, vilket innebär att jag har börjat få upp lusten och orken för att träna igen. Jag har inte tränat regelbundet sedan april 2013.  Jag gillar att sätta upp lite mål, det får mig motiverad:

  • Margaretaloppet 5km
  • Kalmarmilen
  • Nattloppet 5km

Margaretaloppet är i maj månad om jag inte minns helt fel. Fem kilometer. Det kommer jag klara utan problem. Målet som så vanligt blir tre löppass i veckan. Ett absolut rimligt mål.

IMG_7411

 

Testade benen lite igår, trots den lilla distansen känns vaderna som strykgärn idag 🙂 Kör fortfarande i barfotaskor, bästa investeringen någonsin. Får tacka min förebild Colting för inspirationen till att springa ett naturligt löpsteg.

Kommentera

