Får vi någon värme i år?

Redan 2a april och kylan håller kvar sitt fasta grepp om oss i norr. Men våren kämpar och solen värmer. Men det är nog fler än mig som längtar efter 15 grader varmt och strålande sol. Jag börjar bli nervös inför det som komma skall senare i vår. Halvmaraton.. 21 km. Speciellt stressande är det en dag som denna då jag ligger nerbäddad i soffan för att jag är sjuk.. Feber och halskänningar. ah!! Har inte tid att vara sjuk!

Påskhelgen spenderades uppe i Norrköping, god mat, endel sol och personlängsta i löpning. 14,5 kilometer.. Rört mig som en stel tant sedan dess..

IMG_4498IMG_4505

Kommentera

