Vardagsmotion; check

Min nya vana med att gå till och från jobbet varje dag ger mig cirka 6-7kilometers promenad om dagen, fem dagar i veckan. Snacka om vardagsmotion 🙂

Utöver det har jag klarat av två av veckans tre löppass. Vill inte påstå att det är lätt att ta sig runt de 7,2km. Absolut inte. Och när jag tänker på att 7,2km endast är en tredjedel av Göteborgsvarvet vill jag börja gråta lite. Men det är bara att kämpa, om några veckor kommer det kännas lättare. 🙂

IMG_4302Bild från förra helgen då vi firade dubbla födelsedagar. 26 strecket är passerat för min del, 27 för Simon. Livet som 26åring kommer vara kalas har jag bestämt mig för. Jag ska må bra fysiskt och psykiskt, jag ska njuta och ha det gött. 🙂

Här är ett inlägg som skrevs för ganska så exakt ett år sedan. Vilken resa detta år varit. Positiv resa. 🙂

Kommentera

