Gott Nytt År

2012 var ett fantastiskt år om jag ser till min hälsa och livsglädje

  • – Prioriterade mig själv och min hälsa, bättre kost och mindre stress
  • – Gick ner 11,5kg i vikt utan att kämpa för det och förlorade 23 centimeter kring midjan

Som resultat en gladare, piggare och mer livssugen Madeleine. Helt underbart. Jag har under den senaste månaden verkligen försökt att njuta av vardagen och nuet. Vara tacksam för allt gott i mitt liv och se fram mot kommande dagar och äventyr. Ett löfte till mig själv detta år är att fortsätta på samma bana, må bra i själ och kropp. Leva i nuet och vara tacksam. Jag kommer fortsätta med LCHF-kost då det är kosten för mitt välmående. Ser absolut ingen anledning till att börja äta socker, stärkelse och vetemjöl igen. Detta år ska jag fortsätta lyssna på min kropps signaler, vad känns bra och vad känns mindre bra. Jag skall njuta fullt ut och visa kärlek till familj, nära och kära.

Lugn och ro, glitter och kaffe. Julen i ett nötskal 🙂

IMG_3788 IMG_3817 IMG_3882

 

Kommentera

