Bilder före LCHF och nu

Sommaren 2011. Ursäkta alla svettiga konsertbilder, typ de enda jag har på mig själv från den tiden. Gillade inte att vara med på bild.

Bilder från igår. Inte så mycket helkroppsbilder kanske, men tycker att det syns rätt mycket i ansiktet. Mindre hud att sminka 🙂

Träffar ibland personer som ser på mig, märker skillnad på min kropp, första frågan brukar vara hur jag tränar.

Tränat har jag inte gjort mer än promenader ibland och oregelbunden joggning, vilket innebär att jag kanske det senaste halvåret joggat 1gång var 14e dag. Det är helt sant. Innan joggingturen igår hade jag inte tränat på 8 veckor. Nu ska jag dock komma igång, cirka 6 månader kvar till Göteborgsvarvet. Kosten och min livsstilsförändring med mindre stress i min vardag har tagit bort 11kg från min kropp. Nu ska jag bygga muskler och kondition för att orka ta mig runt de 21 kilometrarna den 18e Maj.

4 thoughts on “Bilder före LCHF och nu

Kommentera

