Vikt och mått 2a oktober

  • midja +-0 cm (totalt -20 cm)
  • arm -1cm, nu 26cm
  • lår – 2 cm, nu 47cm

Har inte vägt mig på länge, har känt mig bra i kroppen och min relation till vågen har inte varit den bästa, så jag har inte velat förstöra den känslan. Men för dokumentationens skull vägde jag mig imorse. Trodde vågen ljög för mig,var tvungen att kliva upp flera gånger. Totalt -10kg. Tio kilo. . . Tio kilo är mycket, det är tungt, det är många kilon.

Rasade 4-5kg de första veckorna på LCHF och har sedan dess näst intill stått still viktmässigt, det har känts så iaf. Men ni som följt bloggen vet att min kropp minskat i centimetrar istället. Någon gång då och då (har vägt mig så sällan) har vågen visat -1kg. Men om jag nu, som idag, ser till min startvikt och jämför den med dagens vikt, så är det ju egentligen inte riktigt klokt.

Startdatum för LCHF och min viktresa är 2011-12-28.

2 thoughts on “Vikt och mått 2a oktober

Kommentera

