Ölandet

Bara för att jag skrev inlägget igår gällande att min vikt inte rörde sig nedåt, vägde jag mig idag och poff -2kg. Sammanlagt -7,7 kg. Underbar känsla.

Spenderat dagen med mammsen ute på Öland. Sill-lunch på Bo pensionatriktigt mysig miljö och maten var jättegod. Sill-buffén gick perfekt att lchf-anpassa.

Sedan gick vi runt i mysiga små gårdsaffärer, doftade på blommor och tog kort. Av mamma fick jag två kryddor. En grillkrydda och en salladskrydda. Båda fria från E-ämnen och gjorda på naturliga örter. Underbar eftermiddag!

Kommentera

