Semester

Haft två välförtjänta veckors ledighet, Sweden rock festival och en vecka i El Gouna Egypten. Har haft det underbart. Har fuskat lite gällande lchf, speciellt i Egypten. Fusket har bestått av melon, ett par drinkar med jucie, lite chips, någon brödbit och glass. En sak är säker, jag mår otroligt mycket sämre med den typen av föda. Känner mig uppsvälld, har otroligt ont i magen, är orkeslös och trött och hela tiden känner jag ett sug, trotts att jag är mätt. Blir omstart nu, helt utan avsteg i kosten. Strikt lchf som innan. Då mår jag som bäst.

  1. Bild 1- Utsikt från sista lunchen på hotellområdet
  2. Bild 2 – Utsikt från vårt hotellrum
  3. Bild 3 – En av hotellets alla stränder

One thought on “Semester

  1. Fint det såg ut! Ooh massor med grattis till examen! Bäst är du!
    Du får ta och bli lärare här hemma sen, så att min lilla bebis får den bästa läraren man kan ha 🙂
    Puss puss

Kommentera

