Stegtävling

Vi är ett gäng tjejer bland annat Johanna Jennie och Annika som på måndag startar en stegtävling. Tävlingen kommer pågå i en månad. Tanken från min sida är att jag tävlar mot mig själv och att resterande personer som är med i tävlingen hejar på och peppar så gott det bara går (motivation, inspiration). Mitt mål är högt, 400 000 steg på en månad (går man 15 000steg/dag kommer man upp i 450 000).

Känns roligt och det är en tävling helt i min smak :). Hoppa på om ni vill, på måndag drar vi igång! Sätt upp ett tydligt klart mål, skaffa en okomplicerad stegräknare, för en logga på hur många steg du får ihop varje dag. Jag använder mig av den här stegräknaren.

Mina barfotaskor kommer förhoppningsvis slitas ut en heldel denna månad:)

3 thoughts on “Stegtävling

Kommentera

