Tränings- och kostmål för april-maj

  • 51 dagar kvar till examen
  • 61 dagar kvar till Egypten

Mitt mål de kommande veckorna är att köra stenåldersträning minst 3 pass i veckan. Ska försöka lägga fokus på pulsen genom att göra övningar där hjärtat får jobba extra hårt. Ett av de tre passen ska ha mer fokus på konditionsträning. Sedan bör jag lägga till promenader/cykel minst 2 pass i veckan. Vissa veckor kommer jag säkert få in mer pass och vissa veckor färre pass.

I kostväg ska jag fortsätta på samma spår som jag gör nu. Strikt LCHF, mycket ägg, protein, fett + grönsaker (ovanjord), ingen frukt. Ska försöka skära ner ännu mer på mejeriprodukter och endast unna mig mörk choklad och nötter till helgerna. Kosten känns verkligen inte som något bekymmer these days. Älskar allt jag får äta och känner att min kropp mår bra av det.

Kommentera

