Hjälp

Igår var det en riktig dålig dag, då jag kände för att bara ge upp det mesta: gråväder och segt plugg + kvällsjobb. Suget efter att proppa i mig kilovis med godis, glass, kakor, bullar, chips, ostbågar, popcorn (osv) var enormt!!

Jag överlevde suget av att proppa min kropp full med socker och annan skit. Allt sitter i hjärnan, min kropp vill egentligen inte alls ha i sig varken chips, godis glass eller bullar. Min kropp mår inte alls bra av det (det gäller att påminna sig själv om det i sådana här lägen)! Och egentligen hur goda ser chipsen ut? Och hur naturligt ser godiset ut? Mer färgämnen och tillsatser får man leta efter.

Kommentera

