Mått

Vågen står still, det har den gjort ett tag nu. Har iofs en analog våg som inte visar hg, lika bra det kanske då jag tidigare haft en väldigt osund relation till just vågen.

Min relation till mitt måttband känns lite roligare i alla fall. Idag mätte det ytterligare minus fyra centimeter kring midjan!! Totalt har jag minskat hela 14 cm kring midjan.

Mått just nu:

  • midja 78cm
  • arm (ej spänd) 27cm
  • lår 52cm

Gjorde mitt träningsschema igår och det har känts i hela kroppen idag, skön känsla!

3 thoughts on “Mått

  1. grattis! min våg visar ett kilo mer,så när barnen somnat ska jag ta fram måttbandet. men tycker att de svårt att mäta på samma ställe
    ha de bra!

Kommentera

