Träningsschema

Har efter varje promenad/joggingtur jag gör, tänkt att genomföra ett litet träningsschema.

  • 10 st armhävningar
  • 10 st rygglyft
  • 10 ”kissande hunden”/ben
  • 10 utfall/ben
  • 1 minut plankan

Tre gånger kör man igenom schemat.

Veckans träning ser ut som följer:

  • Måndag, 6km promenad (till jobb & hem) –check
  • Tisdag, 1h morgonpromenad +träningsschemat – check
  • Onsdag, vila – check (blev dock ca 15 min fotbollsspelande)
  • Torsdag, vila
  • Fredag, vila
  • Lördag, fysiskt arbetspass på restaurangen 5h promenad
  • Söndag Löpning 10km
4 thoughts on “Träningsschema

  1. Ser skit bra ut Madde!! Snart kan jag också börja med träningen ingen, hostar fof på kvällen och är hes, men snaaaaart äntligen!!
    Har ju bestämt mig för att springa vårruset (5 km) men prata med en klasskompis idag som nog ska springa midnattsloppet i Gbg, det är i slutet av Augusti, och är 1 mil!!!! Det hade varit en jääävla utmaning, och vilket mål!!!
    Men vill inte göra de själv, får se om nån hakar på!
    Så jag funderar faktiskt på att anmäla mig, då måste jag!!!

    Kramar till dig!

  2. Ping: Mått | madeleinestedt

  3. Ping: Veckans mål: | madeleinestedt

Kommentera

