À

2 thoughts on “

  1. Åh va god frukosten såg ut!!!! Förlåt att jag inte svarat på ditt långa inlägg, men gör det nu!
    Jag har faktiskt tänkt springa vår ruset i maj! Så fort jag blir frisk så ska jag börja springa igen! Den här förkylningen är så jäkla lång dragen! Och nu har jag fått problem med magen, känns som hela kroppen bröts ner!

    Men vill din kille också förlora några kilon eller?
    Kommer nig aldrig få Emil att ändra sig, han är så jäkla envis!!

    Om du vill får du lägga till mig på FB? Sofia Emne 🙂

    Hoppas ni har underbart väder i Kalmar idag också!!
    Kramar

  2. Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for?

    you made blogging look easy. The overall look of your web site is magnificent, let alone the
    content!

Kommentera

